fredag, april 17, 2009

Ledig fredag

Va skönt. Upp klockan sju för att åka till Willys och handla (ja, jag vet att jag gör som pensionärerna) det är så gött när det är gjort, för jag hatar, fullkomligt hatar att "shoppa" vad det än vara må. När jag var tillbaka tog jag ett tag i veden, det var skönt att stå där ett par timmar, kapa och klyva i min egen takt, men sen va det stopp. Krôppaskrället vill inte vad jag vill. Sluta då!!! Eller hur. In för att äta lunch och så satte jag mej vid datorn.

Ska strax åka en sväng på hojen (efter en liten middagslur). Jimmi, han den nya ägaren till Utsikten, vill ha lite bilder från detta ställe och jag har massor! Så dit ska jag åka och lämna en dvd med bilder, men det blir gararanterat en rejäl omväg. Gratis kaffe kanske man kan få för detta några gånger*L*..

Har fått bekräftat att en del grannar är inne och läser denna vansinniga blogg. Vi hade styrelsemöte i Byalaget igår och då kom frågan, blir inte "pappskallen" arg på dej när du kallar honom "pappskalle" Blir du det???? Å andra sidan så kallar han/de oss "grannjävlarna"*L*.

Ha det gott i vårsolen. Imorgon kommer nog Mosslotta och Skotten upp från Skåne. Hoppas de hittar någonstans att bo nu då.

Inga kommentarer: