torsdag, december 19, 2013

Händer inte så mycket

Jag jobbar lite och jag fikar lite emellanåt, äter gör jag också. Vilar gör jag mycket för axel vill inte vad jag vill. Sover hyfsat gör jag, tack vara starkare mediciner. Läser och lyssnar på massor och tar en sväng med Kian då och då.  Idag var jag bland annat till Götene och Lidköping, så då var det avklarat.

Katterna gillar när jag sitter och läser för då kan de ligga i mitt knä och gosa. Har jag däremot datorn i knät så sitter de på bordet intill och blänger. Här är det Smulan som vill ligga i knät.

20131219_1

Får hon inte som hon vill så lägger hon sej i korgen högst upp i klösträdet.

20131219_2

I morgon ska vi till Sjölunda och äta på kvällen. Tezzan (Olles äldsta dotter) har vunnit julbord för två och fick ta med sig några till ett reducerat pris. Så i morgon ska jag äta “julbord” för första gången på, ja jag vet inte hur många år. Blir väl några köttbullar och skinkbitar för min del.

Önskar er en god afton!

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Bästa sättet att vila, med en katt i knäet! Nosbuffar