tisdag, juli 27, 2010

Varit och kollat kattungar

…har vi gjort idag. Snälla söta snutteruskor. En blir ju alldeles förstörd när man ser sådana här små liv. Här är en av de kattungar som varit instängda. En liten hane som jag hoppas hoppas klarar sig. Mamma katt är mager, så mager, men verkar komma tillbaka till livet och lilla systern hon var ett riktigt litet piggt busfrö. Fick inte en ta kort på henne, men det gjorde Annelie och Åsa. Kanske jag kan få ett av dem. Nu är då stora frågan en hona till eller en hane. Får diskutera detta med experten.

Här är en bild iallafall på den lilla hanen.

2010_07_27_1

En annan lite kattunge hade kul med vatten i en hink. Såååå fin!!2010_07_27_3 2010_07_27_2

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jamarmysiga bilder. Kissen vid hinken såg väldans fundersam ut.

Unknown sa...

Gud så söt. :-)

Tillemora´s sa...

Vad roligt med en ny familjemedlem =) Det är bra då behöver inte jag varna för om jag lägger in kattungebilder *hihi* för då har ju du en alldeles egen =)

****'SÖT*******

vimsan sa...

hihi, VARFÖR sitter jag fånigt leende och tittar på de små liven:) KAN du fatta att de finns folk som är elaka mot såna här små gosaker?!
Kram Jam o Spinn