torsdag, december 18, 2008

Fåtöljtjuv

Smulan har snott min fåtölj! Det börjar bli en ful ovana från hennes sida, men det är tydligen hon som bestämmer (hon är ju katt). Ve den som försöker flytta på henne, då morras det. Fortsätter jag att försöka flytta på henne då kommer klorna fram, om jag då inte "ger mej" då kan även tänderna användas. Ja ja vi bor hos katterna.
Det är långtråkigt att vara arbetslös, jag vet inte vad jag ska hitta på, det finns ju inga jobb att söka heller, konstigt. Vädret är ju inte så inbjudande heller att gå ut i, och det är ju definitivt inget väder att trika runt i heller. Får vänta på våren. Nu vänder det ju om några dagar, ljusare tider.

I går blev det en tur till Skara, träffade broder över en lunch på Tai-restaurangen. De är försvinnande gott som alltid.

Inga kommentarer: